2022 YKS Yükseköğretim program ve kontenjanları önümüzdeki günlerde açıklanacak. YKS Tercih işlemleri ise 27 Temmuz-5 Ağustos tarihleri arasında Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezinin internet sayfası üzerinden yapılacaktır.
Okulumuzda 27 Temmuz tarihinden itibaren YKS tercih danışmanlığı hizmetini sunmak üzere Tercih Danışma Komisyonu kurulmuştur. Bu komisyonda Rehber öğretmenimiz Utku Can DUMAN danışman görev yapacaktır.
Bu öğretmenimiz tercih danışma hizmetlerini çevrimiçi olarak yapacaklardır. Ayrıca Rehberlik ve Araştırma Merkezimizde (RAM) de rehber öğretmeni olmayan okullar için tercih danışmanlığı hizmeti verilecektir. İlçelerimizde ise liselerimizin hepsinde öğrencilerimize bu hizmetlerin sunulması için tercih danışma komisyonları kurulmuştur.
"Öğrencilerimizden yükseköğretim programlarını seçerken ilgi ve yetenekleri doğrultusunda tercihlerini yapmalarını bekliyoruz. Bunun için okulumuzdaki tercih danışma hizmeti sunan komisyona başvurarak gerekli profesyonel rehberlik hizmetini almalarını tavsiye ediyoruz. Bu amaçla Rehber öğretmenimiz Utku Can DUMAN hizmet verecektir. Tercih süreci boyunca tüm öğrencilerimiz ve velilerimiz 27 Temmuz-5 Ağustos tarihleri arasında EBA'dan çevrimiçi olarak bağlanarak tercih danışma hizmetlerini alsınlar. Öğrencilerimizin geleceğini etkileyecek olan bu önemli kararda profesyonel destek almaları için Rehber öğretmenimiz Utku Can DUMAN hizmet verecektir.
Tercih işlemlerinin öğrenci ve velilerimiz tarafından sağlıklı bir şekilde yapılmasını temenni ediyor, Okul yönetimi olarak tercih sürecinin her aşamasında yanınızda olduğumuzu bilmenizi istiyoruz"
03/12/2021 tarihinde Babası vefat etmiş öğrencimiz için maddi ve manevi destek amacıyla Havran ilçesinde bulunan evine ziyaret yapıldı.
30/12/2021 tarihinde ise Babası vefat etmiş öğrencimiz için maddi ve manevi destek amacıyla öğrencimizin Akçay İkizçayda bulunan evine ziyaret yapıldı. Kızılay ile iletişime geçilerek söz konusu kurum ile koordinasyon yapılmıştır.
1 Kasım -25 Kasım 2021 tarihleri arasında Grafik ve tasarım öğretmeni Müberra KUTLUKIZ koordinatörlüğünde okulumuza görsel güzellik kazandırmak, öğrencileri okula bağlamak ve devamsızlık oranlarını azaltmak, eğitim ortamını daha eğlenceli hale getirmek amacıyla öğrencilerin katılımıyla atık konteynerlerinin üzerine resim çalışması yapıldı. Bu çalışma yapılırken önce konteynerler dezenfekte edildi. Etkinlik tüm hijyen ve Covit 19 önlemleri alınarak iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapıldı.
04/10/2021 tarihinde Hayvanları koruma konusunda farkındalık oluşturmak için okulumuz grafik tasarım alan öğrencilerinin katılımıyla, öğrenciler tarafından çekilen resimlerden oluşan resim sergisi yapılmıştır.
Balıkesir Valiliği himayelerinde ve Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü yürütücülüğünde başlatılan Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) akademik alanda yapılacak olan çalışmalar kapsamında ortaöğretim kurumları 11. ve 12. sınıfların İzleme ve Değerlendirme Sınavları Uygulama Takvimi ekte gönderilmiştir.
YKS PROGRAMLARI VE KONTENJANLARI KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ!
EDREMİT MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ |
||||||
Tercih Danışmanı olan Rehber Öğretmenimizin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Çalışma Saatleri |
||||||
Pazartesi |
Salı |
Çarşamba |
Perşembe |
Cuma |
Cumartesi |
Pazar |
10.00 14.00 |
10.00 14.00 |
10.00 14.00 |
10.00 14.00 |
10.00 14.00 |
Çalışmıyor |
Çalışmıyor |
2021 - 2022 Eğitim ve Öğretim Yılı Erkek Pansiyonu için Boş Kontenjanımız 32 öğrencidir. Pansiyon Kayıt Kabulü Öncesi Nakiller Devam Ettiğinden Boş Kontenjanlarda Değişiklik Olabilir. Bu 32 Öğrencilik boş kontenjan, sınıflar bazında dağıtılacak olup, sınıflar bazında dağılımı Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğinin ilgili maddesine göre yapılacaktır.
2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılı Pansiyon başvuruları Bakanlıkça yayınlanan Takvim gereği 23 - 27 Ağustos 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Ancak Okulumuzu yeni kazanan 9. sınıf öğrencileri ile aktif olarak devam eden 10. 11. ve 12. sınıf öğrencileri için, erkek pansiyonumuza başvuru evraklarının hazırlanması süreci de dikkate alınarak başvuru tarihlerinin kısa olmasından dolayı, 30 Temmuz 2021 - 26 Ağustos 2021 tarihleri arasında pansiyon başvuruları kabul edilecektir. Evrakların en geç, 26 AĞUSTOS 2021 PERŞEMBE günü saat 17:00'a kadar eksiksiz doldurularak okul idaresine teslim edilmesi gerekmektedir. Aslı ya da Aslı Gibidir onaylı olmayan evraklar kabul edilmeyecektir. Pansiyonu bulunmayan okullara yerleşen yeni 9. sınıf öğrencileri ile aktif olarak devam eden 10. 11. ve 12. sınıf öğrencileri için ise, İl/İlçe Yatılılık ve Bursluluk Komisyonlarına belgeleri ile birlikte 23-26 Ağustos 2021 tarihleri arasında saat 17.00'ye kadar müracaat edeceklerdir.
27 Ağustos 2021 Cuma günü, Okulumuzu yeni kazanan 9. sınıf öğrencileri ile aktif olarak devam eden 10. 11. ve 12. sınıf öğrencilerin, Teslim edilen evraklar üzerinde Okul yatılılık ve bursluluk komisyonu tarafından yapılan incelemelerden sonra Parasız Yatılı ve Paralı Yatılı öğrenciler belirlenecek ve aynı gün Yatılılık Yerleştirme Sonuçları İlan edilecektir. Aynı gün, Pansiyonumuzda Boş kalan kontenjanlar ilçeye bildirilecektir. İl/İlçe Yatılılık ve Bursluluk Komisyonlarınca 23-27 Ağustos 2021 tarihlerinde Pansiyonu bulunmayan okullara yerleşen yeni 9. sınıf öğrencileri ile aktif olarak devam eden 10. 11. ve 12. sınıf öğrencilerden alınan başvuruları için, öğrenci müracaatları değerlendirilerek 31 Ağustos 2021 tarihinde yatılılığa yerleştirme işlemleri tamamlanacaktır.
Pansiyonumuza yerleşmeye hak kazanan hem kendi okul öğrencilerimiz hem de pansiyonu bulunmayan diğer okullardaki öğrenciler, 6 EYLÜL 2021 Pazartesi günü "08:30 -16:30 arasında " pansiyona giriş yapmalıdırlar. Pansiyona kesin kayıtları yapılacaktır. Kesin kayıtların yapılması esnasında Veli mutlaka öğrencinin yanında olacaktır. Pansiyona yerleşmeye hak kazanan öğrenciler, getirmeleri gereken eşyaları okul internet sayfamızdaki ............................................................... linkini tıklayarak inceleyebilirler.
Kontenjan dağılımı ve kotenjanların sınıf bazında dağılımı "Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğinin" 10. Maddesine göre yapılacaktır.
Önemli Not: 05 Eylül 2021 Pazartesi yapılacak olan İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) sonucu burslu okumaya hak kazanan öğrenciler de kayıt yaptırdıkları/öğrenim gördükleri okul müdürlüğüne en geç 30 Eylül 2021 tarihi saat 17.00'ye kadar müracaat edeceklerdir.
Okulumuz TSE tarafından yapılan "Okulum Temiz Belgesi" denetiminden geçti. Emeği geçen tüm öğretmen ve personellerimize teşekkür ederiz.
Ock
Proje Adı: Creativity And Work Based Learning For Social Inclusion (CreatiVET)
Sosyal Kapsayıcılık İçin Yaratıcılık ve İş Temelli Öğrenme
Ortaklar: Almanya, İtalya, Romanya, Güney Kıbrıs, Türkiye
Toplam Hibe: 123.052,00 Euro
2020-1-DE02-KA202-007530
Projenin web sitesine ulaşmak için tıklayınız. CreatiVET
Projenin Facebook sayfası için tıklayınız.
5 farklı ülkeden altı ortak, aynı ana hedefe ulaşmak ve projenin 3 ana faaliyetini başarıyla yönetmek için çalışacak.